Klachten

Een klacht registreren?

Dat kan.

U kan uw klacht mailen naar klachten@nibcdirect.be

 

Wat gebeurt er met uw klacht?

Klachten worden zo snel mogelijk behandeld:

  • Binnen de 5 werkdagen na het ontvangen van uw klacht informeren wij u over de verdere afhandeling van de klacht.
  • Na max. 1 maand ontvangt u een formeel antwoord op uw klacht. Uiteraard zullen niet alle klachten een volledige maand in beslag nemen, alleen de meer complexe klachten vragen zoveel tijd.

Wij doen er alles aan om uw klacht zo duidelijk en efficiënt mogelijk te behandelen. Mocht u om één of andere reden toch niet tevreden zijn met het antwoord, dan kan u steeds contact opnemen met de ombudsdienst:

Belgische Vereniging van Banken
Dienst Bemiddeling Banken-Krediet-Beleggingen
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel

 

(www.ombfin.be | ombudsman@ombfin.be)