Rekening of gebruiker (de)blokkeren?

Uw toegang tot de beveiligde omgeving is geblokkeerd

Wanneer uw toegang is geblokkeerd omdat u meermaals een fout wachtwoord of een foute SMS-code invoerde, kan u bellen naar onze klantendienst op 0800 63 500 om te vragen uw toegang te deblokkeren. U zal gevraagd worden naar uw gebruikersnaam en drie vragen over uw persoonsgegevens. Vervolgens zal de medewerker uw wachtwoord deblokkeren, of indien nodig u een nieuw wachtwoord sms 'en.

Uw rekening is geblokkeerd

Uw rekening kan geblokkeerd worden door NIBC Direct of door uzelf wanneer er een vermoeden van misbruik is. Wanneer u de rekening wilt laten deblokkeren, kan u bellen of mailen naar onze klantendienst. Onze medewerkers zullen u uitleggen welke gegevens u ons schriftelijk moet overmaken om uw rekening te deblokkeren.

Zelf een blokkering aanvragen

U kan zelf een blokkering aanvragen op uw spaarrekening. Op een gezamenlijke rekening kunnen elke van de twee rekeninghouders een blokkering aanvragen, deze is dan geldig voor de beide rekeninghouders.

In het geval u uw rekening of gebruiker wilt laten blokkeren omdat u bijvoorbeeld een vermoeden heeft dat iemand uw gebruikersnaam of wachtwoord zou proberen te misbruiken, kan u een mail of brief naar NIBC Direct sturen met de expliciete vraag uw rekening of gebruiker te blokkeren.