Hoe weet ik of ik een slapende rekening heb?

Als u denkt een slapende rekening te hebben bij NIBC Direct of een andere financiële instelling, dan kan u die zelf via de registers van de slapende tegoeden in MyMinfin proberen terug te vinden. Hoe dat in zijn werk gaat, staat beschreven op de website Slapende tegoeden van de FOD Financiën.

Staat uw spaarrekening bij NIBC Direct op het punt om slapend te worden, dan proberen we contact met u op te nemen via e-mail en per telefoon, nog voor uw rekening slapend is. Als uw rekening toch slapend is geworden, dan volgen we de wettelijke procedure. Lees hierover meer in “Wat gebeurt er als ik een slapende rekening heb bij NIBC Direct?”.

Om contact met u te onderhouden, is het belangrijk is dat uw contactgegevens niet verouderd zijn. Kijk daarom regelmatig uw gegevens na in uw beveiligde bankomgeving.

Contacteer mij!

Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.

Maak een afspraak