Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Yves 12 januari 2015

Snelle en efficiënte dienstverlening zowel via e-mail als per telefoon. Heb drie keer op de klantendienst beroep gedaan en werd telkens vrijwel onmiddellijk geholpen.

Een hogere rating zou het vertrouwen in de bank nog meer ten goede komen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door patrick 23 oktober 2014

heeft steeds bij de hoogste rente uitbetaald ,is wel stevig gezakt, ik heb nu 2 rekeningen bij andere banken die betere voorwaarden geven.eerstdaags zal ik overschakelen naar een andere bank.

rente is sterk gedaald ,er zijn momenteel betere rentes bij andere banken.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Rudolf 23 oktober 2014

Snelle opening rekening.

Enkele dagen na opening van spaarrekening werd de rente reeds verlaagd waardoor andere (vergelijkbare) banken hierbij hoger scoren.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door martin 22 oktober 2014

goeie bank een van de hoogste rentes voor deze tijd

indien de rentes nog te veel zakken ben ik genoodzaakt om van bank te veranderen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Caroline 22 oktober 2014

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door dirk 14 oktober 2014

sinds begin 2013 maak ik gebruik van nibc en de weinige malen dat ik gebruik moest maken van de hulplijn zijn mijn probleempjes netjes en met vriendelijke behulpzaamheid verholpen.

Verwerken van bankverrichtingen is nogal omslachtig
De periode dat ik bij nibc "klant" ben is de rente steeds gedaald (niets verplicht hen om dit te doen alleen de honger naar woekerwinsten op de kap van de "klant")
Hoge rente is ook verleden tijd (heb de laatste weken al 6 instellingen gevonden die merkelijk meer rente aanbieden)
Dus uitkijken is de boodschap

Logo Antwoord van nibcdirect.be

Beste Dirk, Onze rente is de laatste tijd inderdaad gedaald, niet om winsten te maken (alle jaarverslagen van NIBC kan u trouwens raadplegen op onze website), maar door druk van de rentevoeten van de ECB. Wij bieden onze klanten ten alle tijden een zo hoog mogelijke rente, zonder mee te doen aan promoties die sommige andere banken gebruiken.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking