Over-NIBC-Direct.jpg

Wat vinden klanten van NIBC Direct?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC Direct.

8,2 / 10

220 reviews van klanten

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Bent u ook tevreden van onze diensten? Heeft u misschien aanbevelingen voor NIBC Direct? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Caroline 22 oktober 2014

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door dirk 14 oktober 2014

sinds begin 2013 maak ik gebruik van nibc en de weinige malen dat ik gebruik moest maken van de hulplijn zijn mijn probleempjes netjes en met vriendelijke behulpzaamheid verholpen.

Verwerken van bankverrichtingen is nogal omslachtig
De periode dat ik bij nibc "klant" ben is de rente steeds gedaald (niets verplicht hen om dit te doen alleen de honger naar woekerwinsten op de kap van de "klant")
Hoge rente is ook verleden tijd (heb de laatste weken al 6 instellingen gevonden die merkelijk meer rente aanbieden)
Dus uitkijken is de boodschap

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Doortjen 09 oktober 2014

- Gelukkig een mooie getrouwheidspremie, anders zou het, zoals
in de meeste banken, jammergenoeg niet veel zijn.
- Handig online banking
- Klantendienst héél vriendelijk en goede uitleg.

In 2 jaar tijd van 3% rente naar 1,60%. Hoelang nog eer jullie aan de getrouwheidspremie zitten? Van de gewone rente schiet al niet veel meer over (nog 0,10%). Hoelang nog eer we moeten betalen om ons spaargeld op de bank te houden? Ik weet het, jullie kunnen dit niet verhelpen, het is overal zo, maar daarom niet minder frustrerend.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Mark 27 september 2014

Enkel overschrijven naar een eigen tegenrekening
Bij de hoogste intresten op de mark( al stelt dit tegenwoordig ook al niet veel voor)

Paswoordcontrole zou beter een token vervangen worden zoals bij de andere banken
Op de website wordt geen duidelijk adres van de firma/bank vermeld.
DA 852-991-9 ??? postbus?

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Thibaud 16 september 2014

What you see is what you get. Fantastische klantendienst.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Guy 21 augustus 2014

Alles

Geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking