team-NIBC-Direct.jpg

Hallo, wij zijn NIBC Direct

Maak kennis met de mensen achter de schermen

Een online spaarbank, een onpersoonlijk verhaal? Integendeel. U staat bij ons steeds voorop. Bij NIBC Direct maakt u geen afspraak wanneer u wilt praten over onze producten of dienstverlening. Via ons gratis nummer helpen we u graag, en meteen, verder. We beloven geen lange wachttijden of slechte wachtmuziek. Al is dat laatste vaak een kwestie van smaak.

NIBC Direct is er om u zo goed mogelijk verder te helpen bij al uw vragen en opmerkingen. We stellen onze mensen graag aan u voor.

Onze mensen

Perrine.png

Perrine

Customer care

Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen.

info@nibcdirect.be
Fauve.jpg

Fauve

Customer care

Als medewerker van de klantendienst, zorg ik ervoor dat uw vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ken ik niet meteen het antwoord op uw vraag, dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste dienst terecht komt en volg ik dit met plezier voor u op!

info@nibcdirect.be
Birgit.jpg

Birgit

Hoofd Customer care

Ik zorg ervoor dat alle taken bij de klantendienst vlot worden verdeeld over de verschillende klantenadviseurs. Wij zijn een dynamisch team dat voortdurend overlegt en uitstekend samenwerkt om u de best mogelijke service te bieden. Uw klantentevredenheid is altijd onze prioriteit. U kan mij trouwens ook zelf aan de lijn krijgen wanneer u onze klantendienst opbelt.

info@nibcdirect.be
Olivier.jpg

Olivier

Customer care

Uw tegenrekening wijzigen? Uw gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen. Mijn doel is om u snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?

info@nibcdirect.be
Daphne.jpg

Daphné

Customer Care

Met veel plezier help ik onze klanten verder bij het beheer van hun spaarrekeningen en geef ik advies over hun spaargeld. Ik blijf luisteren naar de klant en blijf in elke situatie geduldig. Het is fijn om in zo'n dynamisch en autonoom team te werken. Als u tevreden bent, dan ben ik dat ook.

info@nibcdirect.be
Alain.jpg

Alain Dargent

Business support

Wanneer u ons een vraag stelt waar we u niet meteen een pasklaar antwoord op kunnen geven, komt uw vraag steeds bij mij terecht. Samen met mijn collega’s zoek ik een antwoord op die vraag, waarbij het van belang is dat u dat antwoord zo snel mogelijk krijgt en bovendien volledig en correct is.

alain.dargent@nibc.com
Mathieu.jpg

Mathieu De Leersnyder

Business support

Mijn taak bestaat erin om u een feilloze klantervaring te bieden. Ik zorg ervoor dat alles van begin tot einde, over alle diensten heen, voor u feilloos werkt. Er zijn immers talloze kleine en grote processen die op elkaar afgestemd moeten zijn. Elk detail telt.

mathieu.de.leersnyder@nibc.com
Ann.jpg

Ann Merckx

Hoofd NIBC Direct België

Als hoofd van NIBC Direct zorg ik er voor dat u beroep kan doen op een gedreven team van experts: hoe goed wordt u geholpen door onze service medewerkers? Vindt u uw weg op onze website en in de beveiligde bankomgeving? Bent u in het algemeen tevreden over NIBC Direct? Het team aansporen om antwoorden en oplossingen te vinden, zodat u als klant de best mogelijke spaarervaring heeft - dat is mijn doel.

ann.merckx@nibc.com
Saul.jpg

Saul Philippeth

Legal & Compliance Officer

NIBC Direct moet, net als elke andere bank, voldoen aan de wet- en regelgeving die verschillende binnen- en buitenlandse instanties opleggen. Samen met externe en interne specialisten zorg ik ervoor dat mijn collega’s steeds geïnformeerd zijn over de geldende regels en kijk ik toe op de strikte opvolging en naleving ervan. Mijn doel is om erover te waken dat uw belangen optimaal worden gewaarborgd, en actie te ondernemen wanneer dat niet zo is.

saul.philippeth@nibc.com
Katrien.jpg

Katrien Van den Acker

Online marketeer

Een online spaarbank die geen website heeft, wat een idee. Mijn taak bestaat erin om te zorgen dat de website van NIBC Direct aan uw behoeften en wensen voldoet, dat de informatie helder en correct is, en dat u uw weg snel en gemakkelijk vindt naar uw doel. Uw gebruikservaring staat bij ons op nummer 1.

katrien.van.den.acker@nibc.com
Hilde.jpg

Hilde Verzele

Office manager, Proces en Procedures manager

Het administratief en organisatorisch reilen en zeilen bij NIBC Direct in perfecte banen leiden zodat mijn collega’s zich volledig op u kunnen richten om u een aangename en feilloze klantervaring te bieden: daarvoor zorg ik. Daarnaast ontferm ik mij over het in kaart brengen van de processen en bekijk ik waar en hoe we deze kunnen optimaliseren. Met telkens één doel voor ogen: onze klanten een goede ervaring bieden.

hilde.verzele@nibc.com
Nathalie.jpg

Nathalie Vervenne

Financieel en administratief directeur, HR manager

Mijn taak bestaat erin om het financiële beleid van NIBC Direct op lange termijn vast te leggen en in goede banen te leiden. Hoe zit het met de geldstroom van onze bank? Kunnen procedures en processen efficiënter en beter? En worden de regels die de toezichthouder oplegt, nageleefd en correct toegepast? Een langetermijnvisie is voor mij heel belangrijk, want een bank die financieel gezond is, is als klant in uw belang. Ook het HR-beleid van NIBC Direct ligt in mijn handen. Ik waak over de naleving van de procedures voor het personeel en de administratie, maar ook over het welzijn van mijn collega’s. Werknemers die zich goed in hun vel voelen en zich volledig kunnen vinden in hun baan, werkt ook voor mij heel motiverend.

nathalie.vervenne@nibc.com

Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.

Maak een afspraak