Hallo, wij zijn NIBC Direct.

Een internet spaarbank zonder kantoren, een onpersoonlijk verhaal? Integendeel. Ù staat bij ons steeds voorop. Bij NIBC Direct maakt u geen afspraak wanneer u wilt praten over onze producten of dienstverlening. Via ons gratis nummer helpen we u graag, en meteen, verder. We beloven geen lange wachttijden of slechte wachtmuziek. Al is dat laatste vaak een kwestie van smaak.

NIBC Direct is er om u zo goed mogelijk verder te helpen bij eventuele vragen of opmerkingen. Elke dag geven onze mensen het beste van zichzelf om u de best mogelijke ervaring te bieden. We stellen ze graag aan u voor.

Nibc Alain  

Alain - Customer Care

Uw tegenrekening wijzigen? Uw gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen.
Mijn doel is om u snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?

 Nibc Mathieu  

Mathieu de Leersnyder - Business support

Mijn taak bestaat erin om u een feilloze klantervaring te bieden. Ik zorg ervoor dat alles van begin tot einde, over alle diensten heen, voor u feilloos werkt. Er zijn immers talloze kleine en grote processen die op elkaar afgestemd moeten zijn. Elk detail telt.

 Nibc Olivier  

Olivier - Customer Care

Uw tegenrekening wijzigen? Uw gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen.

Mijn doel is om u snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?

 Nibc Ann  

 Ann Merckx – Directeur NIBC Direct

Als hoofd van NIBC Direct zorg ik er voor dat u beroep kan doen op een gedreven team van experts: hoe goed wordt u geholpen door onze service medewerkers? Vindt u uw weg op onze website en in de beveiligde bankomgeving? Bent u in het algemeen tevreden over NIBC Direct? Het team aansporen om antwoorden en oplossingen te vinden, zodat u als klant de best mogelijke spaarervaring heeft - dat is mijn doel.

 Nibc Saul  

Saul Philippeth - Legal & Compliance officer

NIBC Direct moet, net als elke andere bank, voldoen aan de wet- en regelgeving die verschillende binnen- en buitenlandse instanties opleggen. Samen met externe en interne specialisten zorg ik ervoor dat mijn collega’s steeds geïnformeerd zijn over de geldende regels en kijk ik toe op de strikte opvolging en naleving ervan. Mijn doel is om erover te waken dat uw belangen optimaal worden gewaarborgd, en actie te ondernemen wanneer dat niet zo is.

 Nibc Fauve  

Fauve - Customer Care

Als medewerker van de klantendienst, zorg ik ervoor dat uw vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ken ik niet meteen het antwoord op uw vraag, dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste dienst terecht komt en volg ik dit met plezier voor u op!

 Nibc Katrien  

Katrien Van den Acker - Online Marketeer

Een online spaarbank die geen website heeft, wat een idee. Mijn taak bestaat erin om te zorgen dat de website van NIBC Direct aan uw behoeften en wensen voldoet, dat de informatie helder en correct is, en dat u uw weg snel en gemakkelijk vindt naar uw doel. Uw gebruikservaring staat bij ons op nummer 1.

 Nibc Birgit  

Birgit - Hoofd Customer Care

Ik zorg ervoor dat alle taken bij de klantendienst vlot worden verdeeld over de verschillende klantenadviseurs. Wij zijn een dynamisch team dat voortdurend overlegt en uitstekend samenwerkt om u de best mogelijke service te bieden. Uw klantentevredenheid is altijd onze prioriteit. 

U kan mij trouwens ook zelf aan de lijn krijgen wanneer u onze klantendienst opbelt. Ik hou ervan om klanten te begeleiden bij het inloggen of om samen  op zoek te gaan naar een passend antwoord op uw vraag. Wij engageren ons ook om ook via e-mail al uw vragen snel en volledig te beantwoorden.

 Nibc Nophoto  

Claudine - Customer Care

Als medewerkster van ons dynamisch team, beantwoord ik graag al uw vragen omtrent uw e-banking. De kans is groot, als u belt, dat u mij aan de lijn krijgt.

Hebt u problemen bij het inloggen?  Dan lossen wij dit samen op. Graag wat meer info over het gebruik van de website?  Dan sta ik u graag te woord. U stuurt een e-mail?  Dan beantwoord ik die zo vlug en zo correct mogelijk.

Ik vind het leuk werken bij NIBC Direct en samen met mijn collega’s sta ik altijd klaar om u te helpen, want als klant komt u bij ons altijd op de eerste plaats!

 Nibc Nophoto  

Griet – Customer Care

Uw tegenrekening wijzigen? Uw gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen.

Mijn doel is om u snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?

 Nibc Nathalie  

Nathalie Vervenne – Financieel en administratief directeur, HR manager

Mijn taak bestaat erin om het financiële beleid van NIBC Direct op lange termijn vast te leggen en in goede banen te leiden. Hoe zit het met de geldstroom van onze bank? Kunnen procedures en processen efficiënter en beter? En worden de regels die de toezichthouder oplegt, nageleefd en correct toegepast? Een langetermijnvisie is voor mij heel belangrijk, want een bank die financieel gezond is, is als klant in uw belang.

Ook het HR-beleid van NIBC Direct ligt in mijn handen. Ik waak over de naleving van de procedures voor het personeel en de administratie, maar ook over het welzijn van mijn collega’s. Werknemers die zich goed in hun vel voelen en zich volledig kunnen vinden in hun baan, werkt ook voor mij heel motiverend.

 Nibc Hilde  

Hilde Verzele - Office manager, Proces en Procedures manager

Het administratief en organisatorisch reilen en zeilen bij NIBC Direct in perfecte banen leiden zodat mijn collega’s zich volledig op u kunnen richten om u een aangename en feilloze klantervaring te bieden: daarvoor zorg ik.

Daarnaast ontferm ik mij over het in kaart brengen van de processen en bekijk ik waar en hoe we deze kunnen optimaliseren. Met telkens één doel voor ogen: onze klanten een goede ervaring bieden.