Uw privacy bij NIBC Direct - NIBC Direct

Uw privacy bij NIBC Direct

U staat er misschien niet altijd bij stil, maar ook wij bij NIBC Direct bewaren een aantal van uw gegevens. Het spreekt voor zich dat we die in alle veiligheid verwerken. Uw privacy optimaal beschermen, blijft het allerbelangrijkste. Hoe en waarom we dit doen, leggen we u graag zo duidelijk mogelijk uit.

Hoe we uw privacy beschermen

online-fraude-dalende-lijn.jpg

Algemeen

In ons Privacy Statement leggen we uit hoe we omgaan met uw persoonsgegevens. Vanaf 25 mei 2018 is de basis hiervoor de nieuwe Europese privacyregulering, waardoor u nog meer controle krijgt over uw gegevens.

Vragen in de kijker:

nibc-direct-et-votre-vie-privee.jpg

U en NIBC Direct

Als online spaarbank verzamelen we een aantal van uw gegevens. Dat is nodig voor onze werking, en onze serviceverlening.

Vragen in de kijker:

cashloos-betalen.jpg

Uw privacy

Ú behoudt de controle over de gegevens die u ons bezorgt. Vraag ons gerust welke gegevens we van u hebben. Het is uw volste recht. We helpen u graag.

Vragen in de kijker:

Wil u alles in detail nalezen? Hieronder vindt u de huidige versie in pdf van ons Privacy statement.

Download ons Privacy statement

Is niet alles duidelijk?

Elke vraag verdient een antwoord. Onze klantendienst geeft u meer info op uw vragen:

  • bel ons op het gratis nummer 0800 63 500 (maandag tot vrijdag 8u30 - 17u, donderdag tot 19u)
  • stuur ons uw vragen over privacy via e-mail op privacy@nibcdirect.be

    We nemen altijd contact met u op als we uw e-mail ontvangen. Zo zijn wíj zeker dat niemand zonder uw medeweten een aanvraag doet en zo bent ú zeker dat uw document goed aangekomen is. E-mails leggen immers een heel traject af, we willen graag 100% zeker zijn dat u die heeft gestuurd.

Wil u uw vraag rechtstreeks richten aan de Data Protection Officer, dan kan dat ook:

  • via e-mail op dpo@nibc.com
  • op het nummer +31 70 342 5623
  • per post:
    NIBC Bank N.V.
    ter attentie van de Data Protection Officer
    Koningsstraat 71
    1000 Brussel

We behandelen uw verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om u sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om u uit te leggen waarom.

Wat als u niet tevreden bent?

We doen er alles aan om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en tegemoet te komen aan uw verzoeken. Bent u niet tevreden over onze antwoorden, dan horen we dat uiteraard graag van u.

  • op het e-mailadres privacy@nibcdirect.be
  • Per brief naar: (geen postzegel nodig)
    NIBC Direct
    Antwoordcode DA-852-991-9
    Dikkebusseweg 17
    8900 Ieper

    We nemen altijd contact met u op als we uw e-mail ontvangen. Zo zijn wíj zeker dat niemand zonder uw medeweten een aanvraag doet en zo bent ú zeker dat uw document goed aangekomen is. E-mails leggen immers een heel traject af, we willen graag 100% zeker zijn dat u die heeft gestuurd.

We behandelen uw verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om u sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om u uit te leggen waarom.

Vindt u ons antwoord onvoldoende? Neem dan in tweede instantie contact op met de Gegevensbeschermingsautoriteit, de toezichthoudende autoriteit in België. Hoe u haar kan contacteren, leest u hier: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/contact.

Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.

Maak een afspraak