Heeft u een klacht?

Een klacht registreren?

Dat kan. U kan uw klacht mailen naar klachten@nibcdirect.be of per post versturen naar dit adres:
NIBC Direct
Antwoordcode DA-852-991-9
Dikkebusseweg 17
8900 Ieper

Wat gebeurt er met uw klacht?

Klachten worden zo snel mogelijk behandeld:

  • Binnen de 5 werkdagen na het ontvangen van uw klacht informeren wij u over de verdere afhandeling van de klacht.
  • Na max. 1 maand ontvangt u een formeel antwoord op uw klacht. Uiteraard zullen niet alle klachten een volledige maand in beslag nemen, alleen de meer complexe klachten vragen zoveel tijd.

Vindt u ons antwoord onvoldoende?

Wij doen er alles aan om uw klacht zo duidelijk en efficiënt mogelijk te behandelen. Mocht u om één of andere reden toch niet tevreden zijn met het antwoord, dan kan u steeds contact opnemen met de ombudsdienst:

Belgische Vereniging van Banken
Dienst Bemiddeling Banken-Krediet-Beleggingen
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel

ombudsman@ombfin.be
www.ombfin.be