| nl fr

Bel gratis op 0800/63.500 of contacteer ons.

  • Vergelijk ons gerust met onze collega’s.

    Vergelijk nu !
  • Is NIBC Direct wel veilig?

    Bij NIBC Direct is veiligheid onze eerste prioriteit

    Lees hier meer
  • Dat is de tevredenheidsscore die onze klanten ons geven voor onze diensten in 2014!
    Bedankt!

    Meer informatie

De NIBC Direct Flex rekening

Terug naar de essentie van het spaarproduct:

één hoge rentevoet, direct opbrengst!

Open nu een rekening!

Spaarrekening

0,90%basisrente en0,20% getrouwheidspremie

  • Hoge flexibiliteit
  • Rente op jaarbasis
  • 100% Gratis en Online
  • Gereglementeerde spaarrekening
Meer informatie

Getrouwheidsrekening

0,10%basisrente en1,20% getrouwheidspremie

  • Ideaal op langere termijn
  • Rente op jaarbasis
  • 100% Gratis en Online
  • Gereglementeerde spaarrekening
Meer informatie

Termijnrekening

2,00%op 4 jaar

  • Gratis en al vanaf € 100,-
  • Altijd een hoge rentevoet
  • Met rentegarantie
  • Van 3 maanden tot 4 jaar
Meer informatie

Flex rekening

1,40%basisrente bruto

  • Totale flexibiliteit
  • 3-maandelijkse rentebetaling
  • 100% Gratis en Online
  • Niet-gereglementeerde spaarrekening
Meer informatie

Spaar meer met NIBC Direct

Bereken hier hoeveel sneller u bij ons spaart dan bij uw huidige bank.

Icon Free

100% gratis

Al onze rekeningen zijn 100% gratis. Geen verborgen kosten of kleine lettertjes.

Icon Lock

Veilig en praktisch

U kan uw rekeningen 24u/24 en 7d/7 beheren. De transacties zijn beveiligd met codes die per SMS verstuurd worden: praktisch en vooral veilig!

Icon Pig

Depositogarantie

Al onze rekeningen vallen onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.

Icon Phone

Altijd bereikbaar

Gratis op het nr 0800/63.500, Ma-vrij van 8u30 tot 19u

Contacteer ons

0 m
4 m
(huidige wachttijd)

NIBC Direct

NIBC Direct, een 100% online bank met een gezicht…

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Johan De Cree DIRECTEUR NIBC DIRECT BELGIE

Binnen NIBC Direct België is mijn taak om ervoor te zorgen dat alles van begin tot einde, over alle diensten heen, feilloos werkt. Er zijn immers talloze kleine en grote processen die op elkaar afgestemd moeten zijn. Dit kan bijvoorbeeld gaan van een simpele vraag om informatie tot het wijzigen van volmachthouders op de rekening.

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Ann Merckx CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik verantwoordelijk voor uw klantervaring. 

Ik kijk er dagelijks op toe dat wij bij NIBC direct, samen met ons helpdesk team
een snelle, competente, aangename en -als het even kan- ook verrassende service leveren. Pas als wij u altijd van een efficiënt en warm klantencontact voorzien, heb ik mijn taak goed gedaan.

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Ingrid De Poorter LEGAL AND COMPLIANCE OFFICER

De steeds complexere wet- en regelgeving die van toepassing is op banken, vereisen een strikte opvolging op de naleving er van. In samenwerking met andere externe en interne specialisten, houd ik daarom toezicht op de naleving van deze regels door NIBC Direct. Waar nodig zal ik ook bijsturen, zodat uw belangen optimaal kunnen worden gewaarborgd.

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

Nathalie Vervenne FINANCIEEL ADMINISTRATIEF DIRECTEUR

Als financieel directeur zie ik er op toe dat de regels opgelegd door de toezichthouder worden nageleefd. Ik hecht ook veel belang aan de continue verbetering van de procedures met het oog op maximale efficiëntie.

Als human resources verantwoordelijke, zoek ik het evenwicht tussen mens en organisatie. Menselijk kapitaal is de essentie van een goede organisatie. Wij geven iedereen de kans zich te ontwikkelen d.m.v. coaching en opleiding.

Klantendienst Medewerker

Als medewerker van de klantendienst van NIBC Direct, beantwoord ik al uw vragen met de glimlach. Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk de juiste informatie te geven en vind het belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt aan ons contact. Naast het beantwoorden van telefoons en mails, schaaf ik mijn kennis over de producten van NIBC Direct en het bankwezen in het algemeen, constant bij. Ik volg wat er leeft op de financiële markt en doe dit om u nog beter te woord te kunnen staan. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

...die bedrijven helpt met uw spaargeld.

Saving Money

Bijkomende informatie NIBC Direct rekeningen:
U vindt de essentiële spaardersinformatie voor onze spaar-en getrouwheidsrekening en de productfiche van de Flex rekening in ons document center .

Bij de spaar-en getrouwheidsrekening geniet u een vrijstelling van roerende voorheffing tot de drempel van € 1880 per persoon. Meer informatie >>

De Flex rekening is onderhevig aan 25% voorheffing. Meer informatie >>

De rentes van onze spaarrekeningen kunnen worden aangepast, maar worden u tijdig via e-mail meegedeeld en u kan ze altijd consulteren op onze website.