Wat doe ik als ik mijn wachtwoord niet meer ken?

Als u uw wachtwoord vergeet, kan u op 2 manieren een nieuw ontvangen. Ofwel klikt u in de openingspagina van de beveiligde omgeving op 'Wachtwoord vergeten', ofwel neemt u contact op met onze klantendienst.

Als u via de openingspagina van de beveiligde omgeving gaat, moet u eerst uw gebruikersnaam bevestigen en daarna een aantal veiligheidsvragen beantwoorden.

Als u onze helpdesk belt, zullen onze medewerkers u eveneens een aantal vragen stellen om uw identiteit vast te stellen.

In beide gevallen ontvangt u na het correct doorlopen van de vragen een SMS met daarin een nieuw éénmalig wachtwoord.  Let op, dit wachtwoord is maar 2 uur geldig. Als u dit wachtwoord gebruikt om in te loggen, wordt u meteen gevraagd het te wijzigen in een persoonlijk wachtwoord.  Dit wachtwoord moet verschillen van uw vorige wachtwoord.

 

Contacteer mij!

Wij zijn momenteel niet telefonisch bereikbaar. Maak een afspraak en dan contacteren wij u.

Maak een afspraak