Vraag in de kijker

In deze rubriek beantwoorden we regelmatig een vraag die verband houdt met NIBC Direct of haar activiteiten.

Een nieuwe rekening openen als klant?

Vanaf 3/11/2014 kunnen klanten van NIBC Direct in de beveiligde omgeving zelf nieuwe rekeningen openen via enkele zeer eenvoudige stappen.

HOE EEN REKENING OPENEN ALS KLANT?

Als klant moet u dus volgende stappen doen:

  • U logt in in uw beveiligde omgeving;
  • Onder het menu 'Internetspaarrekening' klikt u op het nieuwe onderdeel 'Rekening openen';
  • U krijgt nu de mogelijkheid om een rekening te openen voor uzelf of elke relatie waar u reeds een gezamenlijke rekening mee opende via het traditionele formulier;
  • Eenmaal alle keuzes gemaakt zijn, kan u verder gaan en uw opening bevestigen met een SMS-code;
  • De rekening is nu zichtbaar onder uw rekeningovericht, het enige dat u nog rest te doen, is het doen van een eerste storting van de gekozen tegenrekening;

Enkele voorwaarden:

Er blijven nog enkele zaken waar u op moet letten bij het openen van nieuwe rekeningen:

  • U mag als individuele klant 1 spaarrekening, 1 getrouwheidsrekening en 5 Flex rekeningen openen.
  • Per relatie mag u ook 1 spaarrekening, 1 getrouwheidsrekening en 5 Flex rekeningen openen.
  • De tegenrekening die u opgeeft moet nog altijd een zichtrekening zijn bij een andere belgische bank en moet op dezelfde naam/namen staan als de rekening bij NIBC Direct.

Contacteer mij!

Wij zijn momenteel niet telefonisch bereikbaar. Maak een afspraak en dan contacteren wij u.

Maak een afspraak