Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Alexander 24 mei 2013

Vlotte rekening opening
Hoge rente (t.ov. markt)
Eenvoudige online banking
Online renteberekening
Eerlijk & betrouwbaar

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Guy 24 mei 2013

Snelle, duidelijke en betrouwbare info van NIBC.
Naast Fortuneo, de beste rente!

Geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Angelo 23 mei 2013

Tot zo ver een van de hoogste spaarrentes op de markt.
Alles verloopt zeer correct .
De klantendienst is redelijk vlug in het antwoorden op vragen.

De lagere rating van deze bank is wel iets om in het achterhoofd te houden.
Geen termijnrekeningen met maandelijkse rente.
Geen kaarten maar voor mij niet nodig ook.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Roger 23 mei 2013

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Paul 23 mei 2013

gratis telefoonnummer
betere rente op de markt

lage termijnrekeningen
rente op spaarboekjes kan beter tov sommige concurrenten met hogere bankratings

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Karel 23 mei 2013

We doen het uiteraard voor de opbrengst. Die is bij de beste.
Transparantie en klantenservice zijn simpel, direct en to the point.
Meer moet dat niet zijn. Minder mag het ook niet zijn. Zeer tevreden dus.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking