Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Doortjen 09 oktober 2014

- Gelukkig een mooie getrouwheidspremie, anders zou het, zoals
in de meeste banken, jammergenoeg niet veel zijn.
- Handig online banking
- Klantendienst héél vriendelijk en goede uitleg.

In 2 jaar tijd van 3% rente naar 1,60%. Hoelang nog eer jullie aan de getrouwheidspremie zitten? Van de gewone rente schiet al niet veel meer over (nog 0,10%). Hoelang nog eer we moeten betalen om ons spaargeld op de bank te houden? Ik weet het, jullie kunnen dit niet verhelpen, het is overal zo, maar daarom niet minder frustrerend.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Mark 27 september 2014

Enkel overschrijven naar een eigen tegenrekening
Bij de hoogste intresten op de mark( al stelt dit tegenwoordig ook al niet veel voor)

Paswoordcontrole zou beter een token vervangen worden zoals bij de andere banken
Op de website wordt geen duidelijk adres van de firma/bank vermeld.
DA 852-991-9 ??? postbus?

Logo Antwoord van nibcdirect.be

Dag Mark, Ons adres is zeer eenvoudig terug te vinden op onze website op de volgende URL: https://www.nibcdirect.be/nl/over-nibc-direct/praktisch/ Onze kantoren bevinden zich op de Koninsstraat 71, 1000 Brussel. De DA-code is er voor onze klanten die ons documenten per post willen sturen. Als je deze antwoordcode opschrijft als bestemmeling, moet je geen postzegel op je brief doen, wij betalen de kosten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Thibaud 16 september 2014

What you see is what you get. Fantastische klantendienst.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Guy 21 augustus 2014

Alles

Geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Frans 19 augustus 2014

Gratis nummer voor klantendienst en vlot online bankieren.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Anke 18 augustus 2014

prima bank, gevraagde rekening wordt snel geopend, bij vragen kun je contact opnemen via gratis telefoonnummer en de vraag wordt zeer snel opgepakt en beantwoord.

nog niet ontdekt

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak