Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Davy 15 juni 2013

De klantendienst heeft mij altijd correct geholpen.

Rentewijzigingen (welke wel nooit stijgen maar steeds dalen) worden ook tijdig aangekondigd.

De rentevergelijker is een zeer leuk speelgoedje alsook de spaarplanner.

In vergelijking met andere banken staan ze met een ( nog maar ) kleine voorsprong betreffende de rente.
Nog geen jaar geleden hadden ze wel het dubbel van de rente van de grootbanken.

Alhoewel er grote winsten geboekt worden met ons spaargeld zien we er in verhouding niet veel van terug.

NIBC heeft in tegenstelling tot grootbanken maar minieme kosten, maar kunnen toch in tegenstelling tot bijvoorbeeld ING toch geen significant verschil van rente aanbieden terwijl ING wél aan iedere straathoek een kantoor heeft.

Ook blijven ze amper boven AXA dewelke ook aan iedere straathoek een vestiging heeft.

Andere banken namen/nemen grotere risico's en daar betalen ze nog steeds voor.
NIBC heeft bijna geen kosten en investeert in stabiele markt van groene energie waarvan de opbrengsten hoog genoeg zijn om ze te delen met hun klanten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door lisette 13 juni 2013

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Roland 12 juni 2013

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Sebastiaan 11 juni 2013

Rente : Hoe kan je nu zeggen dat de rente "laag" is terwijl NIBC bij de beste hoort op de markt zowel kwa Spaar- als termijnrekeningen.

Transparantie : 10/10 geven zou een beetje hypocriet zijn, niets is perfect transparant, Dat hoeft ook niet. Daarom "maar" een 9.

Klantendienst : Zie Transparantie

Online banking is redeijk primitief maar door het feit dat je de rente die je krijgt kan volgen en op voorhand de bruto rente weet die je in het totaal gaat krijgen op de termijnrekening, geef ik een 7 ipv 5.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Kevin 10 juni 2013

Rente tarieven horen bij beste in de spaarmarkt
Klantendienst beantwoord deskundig en duidelijk de vragen

Op heden geen nadelen kunnen ontdekken

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Marc 07 juni 2013

Eenvoudig in gebruik en transparant

Slechts 1tegenrekening
Volgt rente zoals elke grootbank doch nog steeds de beste

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak