Op dinsdag 7 mei om 6u krijgt onze bankomgeving een kort onderhoud. Je zal daarom niet kunnen inloggen tussen 6u en 6u30.

Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Nele 06 juni 2013

goeie rente, hoger dan bij andere banken!
goede klantendienst en altijd klaar en bereid voor een goed en duidelijk antwoord ;)
ook altijd mee met de evolutie of veranderingen in de sector

niets!

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Dave 06 juni 2013

Hogere basisrente dan de grootbanken. Focus op spaarrekening & termijnrekening. Heldere, transparante en duidelijke website met handige simulator en productvergelijker.

Mobiele app (iOS) ontbreekt nog.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Chriss 05 juni 2013

hogere rente dan de meeste grootbanken

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Siegfried 04 juni 2013

Slechts 1 tegenrekening mogeliljk

Logo Antwoord van NIBC Direct

Dag Siegfried, het is normaal dat er maar 1 tegenrekening mogelijk is: dit is voor uw eigen veiligheid en ook voor wettelijke bepalingen die bepalen dat een spaarrekening niet mag gebruikt worden als betaalrekening.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door filip 29 mei 2013

bij problemen word je redelijk goed geholpen

zakken even snel van rente als andere banken

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door stefan 28 mei 2013

snel, correct en eenvoudig
goede en directe reply via de klantendienst
uitstekend rendement

transacties tussen verschillende spaarrekeningen zijn niet mogelijk zonder eerst via de rekening van de tegenpartij te gaan. het zou moeten mogelijk zijn om bedragen te transfereren tussen eigen spaarrekeningen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak